Vuvuzela Virtüözü

11 Nisan 2013 Perşembe

Uyan

Biz ne çok yalan söyledik fasulyeden
Sen hep çorbadandın saklambaç oyununda
Bense süper bir kahramandım atariyi yenen

Ne güzel günlerdi onlar sokaklarda koştuğumuz
Sen, ben, mahalledeki tüm hayalperestler
Aynı rüyada buluşup uyanınca gözümüzü ovuşturduğumuz

Eski konuşmaları düşünüyorum; Zafer iyi top oynuyor
Kahraman bilyelerini bulmuş, Serkan taso alacakmış
Hatırlıyor musun en küçük yastığın bak ne güzel kokuyor

Uzun günler beklerdim, gelmeyeceğini bile bile
Bir umut vardı içimde çocukluğun verdiği
Ansızın kapıyı açtığında uyandım bir demet Güle

Ben tanrıyla beraber seviyordum seni
Hiç düşünmemiştim bana alacağın geleceği
Ben senden değil tanrıdan istemiştim Sonsuzu Gören Gözlerini

Yanlış yapmamayı öğretmiştin sen bana 
Kahraman lambaları kırıyor, Sedat küfür ediyordu
Bir kez bile düşünmedim yanlış yapmayı, ihanet etmedim sana

Artık büyüdüm galiba yengemin yanında şort giyemiyorum
Ben gün geçtikçe pisliğe batıyor, boğuluyorum
Hayat bana hiç bakmadı, ben küçüğüm, Çorbadan

Bütün yalanlarım senle gerçekti
Bütün gerçeklerim senle yalan
Ben büyüdüm, uyudum artık sensizim
Lütfen fark et, bu yalan uykudan uyan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle içinde kalmasın