Vuvuzela Virtüözü

23 Mart 2012 Cuma

Bir Kitap 2

Bir fırsat olduğunda kaçırmamakla ilgili bir şeyler anlatmıştım ''Bir kitap'' başlıklı düşünsel boşluğumda.Şimdi bu anlatının boşa çıkmasını, herkesin tam işte bunu yapmalıyım deyip gaza geldiği noktada dışarı çıkmasını ve bir şeyler yapmak üzre hazırlanmasını gözledim. Fakat bütün bu çabanın kapıdan çıkana kadar olduğunu, gazın sadece insanı giyinip kapıdan çıkarmaya yettiğini hissettim.

         Her zaman olduğu gibi öncelikle kendi anlatıma kendim inanmalıydım ve inandımda.Bunun sadece bir gaza gelme meselesi değil, bir şeye inanma, farkında olma konusu olduğunu biliyordum.Şimdi kendi sıcak memleketimdeyim. Dün öğlene kadar uyuduktan sonra küçük yiğenimin 3. yaş günün bir daha yakalanamayacak bir fırsat olması gerçekliğiyle karşılaştım ve ilk otobüse atlamak üzere uyandım.Sevgili arkadaşım Vuvuzela Virtüözü’nün yanına koştum zorla evden cıkardım, bir gün önce kapısının önünde porshe panemera gördüğüm pastahaneye oturduk, bir şeyler atıştırdık ve otobüs biletimi aldık. Koşarak eve döndük Vuvuzela Virtüözü sırt çantamı hazırlarken ihtiyaçlarımı giderdim ve bir şeyin eksik kaldığını hissettim...Bütün bu fırsat kaçırmama telaşını bana yaşatan o malum kitabı yanıma almamıştım.Asansöre bindim eve çıktım kitabımı aldım ve bütün bir yol boyunca emrine amadeydim ne söylerse yaptım.Nerdeyse bitmek üzere kısa zaman için ‘’kitabı’’ bitiririm ve artık o benim emrimde olur.

         Şimdi tekrar söylüyorum kaçırmayın fırsatı , gidin o kitabı okuyun ...

2 yorum:

  1. Nerden buldum ben sizi ya? ama iyi kafa taktir ettim gençler. bu iş için yardım gerekiyorsa bir ablanız olarak ulaşabilirim size.yazılarınızı takip ediyorum bir işaret gönderin yeter:)

    YanıtlaSil

Söyle içinde kalmasın