Vuvuzela Virtüözü

6 Ocak 2014 Pazartesi

Gel günlerim nasıl geçiyor anlatayım sana 
Ne kadar istemesem de her şey senin hakkında 
Bir günüm senle başlıyor senle bitiyor aslında  ;
Kırık bir raf var dolaşımda her gün düşüyor 
Tamir etmiyorum sırf seni hatırlatıyor diye 
Günde 3 kez düzeni anıyorum senin adını 
Her düşüşünde bu raf anlıyorum eksik yanımı 
Kırık dökük etrafında, yok beş param, ne anam var ne babam 
Hala tek eksik sensin hayatımda 
Birde düşüyor bu raf seni her aldığımda 
Bir yalnızlık çöküyor her seferinde seni çıkarıp astığımda
Her gün aynı rutin, 
Raf düşüyor aşkılarimdan biri boşandığında
Hep senin adın yeni bir senli günü sonlandırdığımda
Birde sabah 5 de uyanıp anıyorum adını
Amacım bir düzen tutturmak 
Sen varsın her sabah 5 de gökyüzünde 
Ve seni izliyorum yalın ayak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle içinde kalmasın