Vuvuzela Virtüözü

17 Aralık 2013 Salı

hiç olmadı

Gitmek üzerine hikayem gelmek üzerine ama hiç doğru yerde olmamak üzerine galiba her şeyi siktir edememek üzerine bilmiyorum sadece ihtiyaç duyuyorum gitmek hep bana göreymiş gibi geliyor ama öyle olmuyor gerçekten hiç umursamıyorum diyorum içimden sonra gözlerine bakmak aklıma geliveriyor siktir edemiyorum hayatımda hiç olmaması gereken şeylerin olduğuna bile pişman oluyorum sadece siktir etmeyi arzuluyorum sadece yazmak istiyorum geriye tek bir satır bırakmadan bu lanet olası backspace tusuna basmadan hatalarımdan arınmadan unutmadan sensiz klamadan yapmak istiyıorum hatalarımı gkabullenmek istiyırum isnanların dusundugu seyleri umusamamakj istiyorum kıoşmak istiyıorum bazen suratlarınıza bir yumruk vurmak istıoyrum ama asla yapmıyor korkmuyorum sadee sikllemiyırum kibar olmayıda senide sensizliğide gelmişleride geçmişleride sadece yazmak istiyırum bir amac aramıyorum galiba bu beni rahatklacak ditorum gkendime hadi siktirpo gidelim küfür etmek istiyıorum ben amına koyayım ya oh rajhatladım böyle agzımı doldura doldura söyvmek istiyırum  imla hatarının agzına sıcmak istiyıom ve yapıyoruım ama hala gözlerne bakamıyorm hadı .

Ve nihayetinde yine gidiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söyle içinde kalmasın